17 вересня 2015 року відбулася виставка «100 Кращих товарів Сумщини»

В рамках реалізації виконання фінальних заходів регіонального етапу  Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг)“100 кращих товарів України” в приміщенні Виставкового презентаційного конференц- центру «Іллінський»  17 вересня 2015 року відбулась виставка «100 Кращих товарів Сумщини».

 Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) — «100 кращих товарів України» — престижне визнання досконалості вітчизняних підприємств, які прагнуть підвищити конкурентоспроможність власної продукції як на внутрішньому, так і на міжнародному споживчих ринках. Конкурс став традиційним в Україні з 2003 року. Саме якість посідає перше місце у переліку критеріїв, якими керується споживач, обираючи ту чи іншу продукцію у своєму повсякденному житті. Адже рівень нашого життя визначає якість продукції, якою ми користуємось щодня або час від часу. У сучасних умовах цей критерій є ключем до успіху в діяльності будь-якого підприємства, будь-якої галузі і звичайно ж кожної країни. 

В регіональному етапі  Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг)“100 кращих товарів України” щорічно беруть участь близько 100 підприємств та організацій, що представляють різні галузі: машинобудування й металургію, сільське господарство, переробну і легку промисловість, побутові послуги, туризм, народні промисли тощо. Щоправда, у зв’язку зі складною ситуацією в країні кількість учасників трохи зменшилася – їх близько 70, але рівень представлених підприємств і їхньої продукції так само високий.

25 червня 2014 р.Кабінет Міністрів України присвоїв виставці  «100 кращих товарів України» статус Національної.

В Україні чимало конкурсів якості продукції, ініціаторами проведення яких є різні громадські організації, приватні структури. Всі вони мають певний статус, певне визнання як серед споживачів, так і виробників. Проте Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) — «100 кращих товарів України» — це єдиний державний конкурс і проходить він під патронатом Президента України.

Зазначаємо, що під час проведення виставки відбулось розширене засідання Президії ТПП України спільно з колегією Міністерства аграрної політики та продовольства України за участі представників державної та місцевої влади, наукових закладів та бізнесу на тему: «Підтримка експорту української продукції».

Особливістю нинішнього конкурсу було те, що розпорядженням Кабміну  від 4 червня 2015 р. № 584-р передбачено заохочення – «Подання про оголошення подяки працівникам або трудовим колективам підприємств, установ, організацій — учасників Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) — “100 кращих товарів України”, які, зокрема, мають впроваджені систему управління якістю та/або екологічного управління та/або інші системи управління, вноситься Міністерством економічного розвитку і торгівлі.”

На регіональні конкурсні комісії була покладена відповідальна комплексна робота з організації проведення Конкурсу. Зокрема, експерти комісій визначили та затвердили відповідні заходи в рамках регіонального етапу, надавали консультаційну допомогу підприємствам (організаціям, установам) з питань проведення Конкурсу, планували та проводили у регіоні заходи щодо пропаганди поліпшення якості та конкурентоспроможності продукції, сприяння впровадженню на підприємствах (організаціях) регіону сучасних систем управління, аналізували подані на Конкурс матеріали, вивчали та оцінювали продукцію (товари, роботи, послуги) підприємств-учасників Конкурсу, визначали кращу продукцію (товари, роботи, послуги).

На виставці були представлені кращі зразки вітчизняної продукції (товари, роботи, послуги) з усіх районів Сумщини за номінаціями:  

— продовольчі товари,

— промислові товари для населення,

— товари виробничо-технічного призначення,

— вироби народних художніх промислів,

— роботи або послуги, які виконуються або надаються у побутовій та виробничій сферах.

Активно попрацювали і організатори, і представники підприємств. На суд експертів були представлені різнопланові продукція і послуги, що обумовлене особливостями Сумщини,  як регіону з великими сільськогосподарськими, промисловими і рекреаційними можливостями. Приємно здивувало те, що малі і середні підприємства, здебільшого створені за ініціативи громадян, сьогодні вже настільки підвищили якість продукції і послуг, що можуть гідно конкурувати з великими виробництвами, які давно закріпилися на українському ринку. Так, близько 70 підприємств та організацій подали до регіональної конкурсної комісії заявки на участь в Конкурсі, 3 з яких будуть представляти Сумщину на загальнодержавному рівні конкурсу. Це такі потужні підприємства, як :

$1-         КП «Шосткинський  казенний завод «Імпульс»;

$1-         ТОВ «ОМПК «Славія»;

$1-         ТОВ «Інженерно-технічна компанія «Автоматик груп»

Постійно приймають участь і отримують перемогу такі підприємства : ТОВ «Роменський завод продовольчих товарів»;  ТОВ «Горобина»;  ПАТ «Охтирський пивоварний завод», ПАТ «Сумський завод продовольчих товарів», ТОВ «Ворожба», ПП Рось  Філія «Охтирський сиркомбінат», ТОВ «Авіс-Україна», ТОВ «Сумська Паляниця», ПАТ «Бель Шостка Україна», Філія «Сумський молочний завод» ДП «Аромат», ПрАТ «Монделіс Україна», ТОВ «Вітчизна», ТОВ «ОМПК «Славія»; ТОВ «Преміум Дизайн», ТОВ «Синергія-техно», ТОВ «Михайлівські вогнетриви», ТОВ «Керамейя», ТОВ «СЕНСІ», ПАТ «Роменьська гардинно-тюлева фабрика»; Філія ПрАТ з іноземними інвестиціями «Слобожанська будівельна кераміка» в с. Плавинище; ПАТ «Сумбуд»; ТОВ «Укртранспневматика»; ПАТ «Сумський завод насосного та енергетичного машинобудування «Насосенергомаш»; АТ «Технологія»; ПАТ «Сумське науково-виробниче об’єднання»; ПАТ «Сумихімпром», ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко»; ДП «Конотопський авіаремонтний завод «АВІАКОН», Сумська торгово-промислова палата, ТОВ «Шафран і К», КП «Сумське міське БТІ» СМР, ПАТ «Сумбуд».

Кожне з цих підприємств має змогу на досить високому рівні представити Сумську область і здобути перемогу у відповідній номінації.

Конкурс допоміг їм не тільки розкрити найбільш цікаві для споживача види товарів і послуг, але і визначити для себе нові напрями і програми конкретних дій з підвищення якості продукції та її конкурентоспроможності.